Știm, e un motiv de bucurie atunci când un client alege să revină la SPA pentru un masaj revigorant. Însă ce-ar fi ca de această dată să achiziționeze, pe lângă acest serviciu, și un produs, precum o loțiune hidratantă sau un ulei de masaj? Văzută ca o extensie naturală a experienței SPA, vânzarea de produse complementare nu doar că sporește profitul, dar îmbogățește și experiența clientului. Descoperă în articolul de mai jos câteva sfaturi pentru a crește vânzarea de produse în SPA.
Devin-o o sursă de încredere
Asigură-te că angajații sunt instruiți să ofere sfaturi personalizate cu privire la produsele pe care clienții le pot achiziționa din centrul SPA. Un client informat este un client care cumpără.
Oferă-i șansa să testeze produsul
O mostră gratuită face întotdeauna minuni. Dacă clientul poate vedea sau simți beneficiile produsului înainte de cumpărare, sunt șanse mai mari să facă achiziția.
Nu-ți fie teamă de vânzările încrucișate
Dacă un client vine pentru un masaj, de ce să nu îi sugerezi și un ulei de masaj pe care să îl poată folosi acasă? Sau dacă a rezervat un tratament facial, propune-i și un set de produse pentru îngrijirea tenului.
Creează pachete de produse
Creează pachete de produse care să ajute clienții să continue experiența SPA acasă. Cu cât oferta este mai atrăgătoare, cu atât vânzările vor fi mai mari.
Promovează produsele online
Trimite newslettere informative, creează oferte exclusive online sau webinarii pentru a prezenta produsele și a stârni interesul clienților.
Oferă clienților o experiență de cumpărare memorabilă
De la modul în care sunt aranjate produsele pe rafturi, la felul în care vânzătorii interacționează cu clienții, totul contează.
Stimularea angajaților
Un puternic stimulent pentru vânzarea de produse poate fi programul de bonusuri pentru angajați.
Setează-ți obiective realiste și monitorizează-le
Ai nevoie de ținte realiste, pentru a determina dacă strategia de vânzări abordată dă roade sau nu. Astfel, stabilește ținte clare și realiste, urmărește performanța și ajustează strategia în funcție de rezultate.
Cunoaște-ți bine clientela
Analizează vânzările și feedback-ul angajaților & al clienților pentru a ajusta oferta de produse în mod strategic.
Succesul în vânzarea de produse într-un centru SPA nu vine peste noapte. E nevoie de o strategie coerentă, angajați instruiți și o execuție impecabilă. Dar, cu aceste sfaturi, ești pe drumul cel bun spre a-ți transforma SPA-ul nu doar într-un sanctuar de relaxare, dar și într-un punct de vânzări cu un ROI impresionant.