Curs Etichetă & Customer Care
“Ospitalitatea este atunci când manifestăm o atitudine pozitivă, caldă și primitoare în special când avem o zi proastă”
Te-ai gândit vreodată cât de mult contează atitudinea, zâmbetul, empatia, atenția la detalii, ținuta și limbajul în relația cu fiecare client? Crezi ca numai prețul face diferența dintre un serviciu bun și unul excepțional? Ai calitățile unei GAZDE IMPECABILE la care oamenii vor să se întoarcă mereu?
Vrei să SĂ FII CEA MAI BUNĂ GAZDĂ și SA TE DIFERENȚIEZI?
Miza principală este transformarea unui serviciu bun în SERVICIU EXCELENT!
Alege sa urmezi cursul de Customer Care ce îți oferă instrumentele de care ai nevoie pentru ca serviciile pe care le oferi să fie peste așteptări:
- Prima impresie: când și cum se realizează? Cum realizezi o primă impresie memorabilă? Cum “repari” o primă impresie eșuată?
- De ce nu e un serviciu bun, suficient
- Ce ai TU nevoie pentru a oferi un serviciu excelent
- Greșeli care duc la pierderea serviciului / clientului
- Abilități necesare pentru a oferi un serviciu excelent
- Când ești 100% sigur că ai oferit un serviciu excelent?
- Ascultarea activă – cheia în comunicarea eficientă
- Eticheta la telefon și e-mail
- Customer Care în “casa clientului”
- Situații incomode sau dificile + metode de rezolvare
- Cum comunicăm cu persoanele dificile
- Situații care nu se acceptă și nu se negociază
- Transformarea lui NU în experiență pozitivă prin oferirea de alternative
- Ținuta
- Ghid de bune practici
- Eticheta de business
6-8h
6-12 persoane
550 lei/persoana
Dacă îți dorești acest curs pentru echipa ta, te rugăm să completezi formularul de mai jos și te vom contacta în maxim 48h..
De ce un curs de Customer Care?
- Pentru că atunci când știi să oferi un serviciu excelent, ai mai puține bătăi de cap
- Când oferi un serviciu ireproșabil, economisești foarte mult timp
- Pentru că atitudinea și cuvintele celui care oferă un serviciu sunt cele care crează percepția pozitivă / negativă a clientului despre produs/serviciu
Un motiv în plus să alegi acest curs….
Pentru că Ospitalitatea este mai mult decât serviciul / produsul tău. Este un SENTIMENT – sentimentul unei experiențe extraordinare oferită de un serviciu impecabil.
Iar dacă știi să creezi și să oferi această experiență, clienții vor reveni, dar mai ales te vor recomanda!
Nu subestima clientul! El știe dacă îl minți, dacă vrei doar să îi vinzi ceva, dacă nu ești într-o dispoziție bună etc. Chiar și cei mai naivi, la final, pot trage concluzia singuri dacă a fost un serviciu excelent, potrivit nevoilor lor, prin simplu fapt că (NU) le-a plăcut cum au fost tratați.
Dar dacă ai reușit să oferi mai mult decât un simplu serviciu, atunci beneficiile sunt maxime, iar reputația ta va fi transmisă mai departe.
Cartea ta de vizită ești TU și ECHIPA TA!
Esti gata sa participi la curs?
Completează datele de mai jos și revenim către tine cu un răspuns în maxim 48h.