Search
Close this search box.

Plan de vânzări și marketing

Ai o idee minunată și te gândești serios să deschizi un centru spa? Foarte bine!

Pentru că orice idee nu este o idee extraordinară decât după ce e pusă în practică, este important să ai un plan încă de la început, oricât de schematic ar fi.

Care este punctul de pornire?

Pasul 1

Să îți stabilești CE VREI SĂ FACI. Mai exact ce tip de spa îți dorești – Day Spa, Spa în Hotel, Balneo Spa, Beauty Spa, Resort Spa etc. – și fă cercetare de piață

Pasul 2

Stabilește OBIECTIVELE

Pasul 3

Creionează O STRATEGIE în funcție de datele pe care le-ai cules din piață, profilului de client pe care ți-l dorești, ceea ce vrei să oferi (produse și/sau servicii) și ceea ce dorești să obții

Pasul 4

Treci la ACȚIUNE ȘI IMPLEMENTARE

Pasul 5

EVALUEZI ȘI MĂSORI în continuu și ajustezi planul inițial de câte ori este nevoie, dar nu mai repede de 3 luni de la implementarea unei strategii.

Este imperios necesar să ai un plan, dar și mai important azi este să nu repeți greșelile altora, ci să înveți din ele.
Vei avea nevoie constant să evoluezi, de aceea este de preferat să nu pleci la drum de unul singur, ci să ai lângă tine un consultant care te poate ghida, dar mai ales, nu te va lăsa să repeți greșelile altora.

Crezi ca ai nevoie sa discuti cu un consultant Spa Plus?

Completează formularul de mai jos și îți vom răspunde în maxim 24h.

Vrei să ai succes în dezvoltarea business-ului SPA?

Abonează-te la newsletter-ul nostru și stai la curent cu ultimele noutăți din industria SPA. BONUS, vei primi un eBook gratuit care te va ajuta să-ți dezvolți business-ul SPA.