Search
Close this search box.

Oaspetele SPA

Când dorești să deschizi un centru spa, la ce te gândești prima dată? Locație, echipamente, design, meniu de terapii, produse, personal….și în cele din urmaă la….Oaspete – CLIENTUL TĂU

Te-ai întrebat vreodată cu adevărat ce își dorește un oaspete? Care sunt așteptările lui? Ce vrea să obțină când intră în spa? Ce vrea să cumpere? Vrea într-adevăr să cumpere ceva? Care este nevoia lui specifică?

De câte ori te-ai gândit la Oaspetele tău ca la o entitate unică, nu ca la un număr din bilanțul contabil?
În primul rând Oaspetele este o persoană, cu un nume, vârstă, statut social, cu trăsături și nevoi specifice, care se schimbă și se modelează de-a lungul timpului. Este exact ca un copil – crește, se dezvoltă, se educă, acționează, gândește în legătură strânsă cu vremurile pe care le trăim și cu ritmul în care întreg ecosistemul se transformă.

Da, OASPETELE SE TRANSFORMĂ și devine mereu o nouă versiune!

Personalul spa are o mare responsabilitate asupra întregului business – să ofere servicii de înaltă calitate, să fie proactiv, să sporesc productivitatea și să răspundă prompt nevoii oaspetelui.

E necesar ca întotdeauna să avem varianta optimă de inspirație și răspuns pentru ca personalul să se concentreze pe ospitalitate și să se orienteze spre oaspete, să devină cea mai buna gazdă.

Cele mai “fierbinți” puncte ce vor spori exponențial valoarea spa-ului ca întreg:

Ospitalitatea – pilon de bază în construirea relației cu Oaspetele, în câștigarea încrederii și exprimarea respectului sincer.
Conversație și relaționare – Calitatea de a relaționa rapid este o abilitate importantă a Ospitalității pentru că ne ajută să-i facem pe oameni să se simtă bineveniți, că dorim să-i ajutăm, și totodată crează o impresie generală pozitivă.
Limbajul trupului și atitudine – ceea ce exprimi prin viu grai trebuie să se vadă și prin limbajul trupului tău. Atitudinea poate fi de multe în contrasens cu ceea ce spui, iar acest lucru se SIMTE și se TAXEAZĂ. Orice cuvânt “măgulitor” își pierde instant valoarea.
Alegerea cuvintelor. Sa nu spunem „NU” – puterea cuvintelor pozitive este vindecătoare!
Empatia și ascultarea activă – oferim ceea ce își dorește Oaspetele nostru, nu ceea ce CREDEM/ PRESUPUNEM noi. Este datoria fiecăruia dintre noi să înțeleagă, să asculte și să ofere consultanță personalizată, pentru ca Oaspetele să aleagă.

Drumul spre alegerea serviciului îl construim noi, decizia finala aparține Oaspetelui.

Cooperarea în echipă și cu celelalte departamente – spa-ul nu are nevoie de eroi; are nevoie de echipă, de colaborare, de comunicare și de soluții.

Până la achitarea propriu-zisă a unui serviciu/produs cumpărat, Oaspetele intră în contact cu cel puțin două persoane în spa – recepția și terapeutul. Asculta activ, înțelege, asimilează și TRANSMITE corect și complet informația primită și asigură-te că mesajul nu suferă modificări de la intrarea Oaspetelui în spa și până la ieșire.

Investește în educația continuă a echipei tale.
O echipă spa educată, aduce valoare business-ului și câștigă respectul oaspeților tăi!

Cursuri recomandate: Curs Etichetă & Customer Care, Curs Vânzări, Curs Manager / Coordonator Spa

Newsletter

Sunt de acord ca acest website să salveze și utilizeze datele mele personale

Articole recente

News

Tipologia clientului spa în România

Tipologia clientului Spa în România poate fi destul de diversificată, reflectând tendințele globale dar și specificul local. În general, clienții pot fi împărțiți în mai

News

Cum evoluează industria wellness?

Industria wellness a cunoscut o creștere semnificativă în ultimii ani și se așteaptă să continue această tendință în viitor. Iată câteva previziuni pentru următorii 5

Vrei să ai succes în dezvoltarea business-ului SPA?

Abonează-te la newsletter-ul nostru și stai la curent cu ultimele noutăți din industria SPA. BONUS, vei primi un eBook gratuit care te va ajuta să-ți dezvolți business-ul SPA.