Spa-ul capătă o notorietatea tot mai mare în România și are nevoie de oameni dedicați, cu pasiune, pregătiți să creeze și să administreze un business ce are la bază conceptul original al spa-ului, dezvoltându-l constant conform tendințelor și cerințelor.

Ce este și ce face un Spa Manager?

Un manager de spa este responsabil cu operațiunile cotidiene (administrative și deservire a clienților) ale unui centru spa, cu dezvoltarea, formarea și motivarea echipei, cu crearea și implementarea strategiilor de vânzare, marketing, cu implementarea procedurilor operaționale ș.a.m.d.

Pe lângă toate acestea, managerului spa îi revine și sarcina de a alege furnizorii de produse, de a crea meniul spa, de a măsura rezultatele și de a exercita funcția de PR.

Un manager spa se află la cârma afacerii, chiar dacă nu el este proprietarul centrului!

Cine poate deveni Manager Spa?

Un terapeut / recepționer ce își desfășoară activitatea într-un centru spa și dorește să facă un pas înainte în cariera sa, să își înlesnească abilități și cunoștințe specifice de management, pentru a deveni un Spa Manager excepțional sau un proprietar remarcabil al unui centru spa

Profesioniști din domeniul spa ce doresc să învețe cum se administrează un centru spa, cum se formează și conduce o echipă, cum se construiește și promovează un astfel de business

Orice persoană își dorește să învețe mai multe despre spa business, spa management operațional, spa marketing, spa financiar, echipă spa

Te invit să participi la acest Training de Spa Management cu noțiuni de bază esențiale ce te vor ajuta să înțelegi ce este un spa management aplicat, real, cu perspectivă.

Dacă îți dorești acest curs pentru echipa ta, te rugăm să completezi formularul de mai jos și te vom contacta în maxim 48h..

Ce obții în urma acestui training?

Cine este Trainerul și creatorul acestui training?

Alina Nițu – consultant în domeniul Spa Business și Hospitality Customer Care trainer cu o experiență de peste 10 ani în domeniul hotelier & spa, ce și-a creionat expertiza prin experiență practică, având alături câțiva mentori potriviți care au contribuit temeinic la creșterea sa profesională.

Alina este o persoană implicată, perseverentă, dedicată progresului și dezvoltării industriei spa ca business, ce a dobândit cunoștințele necesare pentru a crea și susține programe de training specifice industriei hoteliere & spa: Etichetă & Customer Care, Curs de bază Spa Management, Curs Vânzări spa.

În domeniul spa & wellness, joacă un rol de bază în tot ceea ce presupune un business spa: plan de business, concept, recrutare & training, plan de vânzări și marketing, reorganizare business, proceduri operaționale.

Esti gata sa participi la curs?

Îți dorești acest curs? Completează datele de mai jos și revenim către tine cu un răspuns în maxim 48h.