Cine suntem

Suntem o companie de consultanță și training ce oferă instrumente și soluții personalizate pentru dezvoltarea, re-organizarea și deschiderea centrelor spa și beauty​. 

Spa Plus reprezintă un suport de bază și pentru industria HoReCa, dar nu numai, prin cursurile de Customer Care specifice pe care le construiește și le adaptează nevoilor fiecărui client.

Misiunea noastră

Fie că deții sau vrei să-ți deschizi un centru spa, te ajutăm să:

Îți oferim suport de câte ori ai nevoie!

Pentru că un centru spa nu se construiește ușor și nu este un business cu o creștere foarte rapidă, te asigurăm că dacă faci lucurile într-o manieră înțeleaptă încă de la început, fără să reinventezi roata, îți vei atinge mai repede obiectivele. Astfel ai mai multă libertate să crești, mai puțin stres și vei genera profitul pe care ți-l dorești.

Cum știi dacă ai nevoie de Spa Plus?

Fiecare companie sau proiect are un set propriu de nevoi, provocări, obiective și resurse disponibile, iar situațiile comune care justifică angajarea unui consultant spa fac referire la:

Spa Business Advisor & Fondator

Alina Nițu

Consultant Spa Business & Customer Care Trainer

De fiecare dată când vei auzi numele Alina Nițu, îți vor veni în minte două lucruri: Business Spa și Customer Care Training

Alina Nițu este consultant în domeniul Spa Business și Customer Care trainer cu o experiență de 10 ani în domeniul hotelier & spa, ce și-a creionat expertiza prin experiență practică, având alături câțiva mentori potriviți care au contribuit temeinic la creșterea sa profesională.

Alina este o persoană implicată, perseverentă, dedicată progresului și dezvoltării industriei spa în România, ce a dobândit cunoștințele necesare pentru a crea și susține programe de training specifice industriei hoteliere & spa: Etichetă & Customer Care, Curs de bază Spa Management, Curs Vânzări spa, Curs Comunicare.

Pentru că educația din industria ospitalității suferă de câteva lacune importante, Alina a creat cursul de Etichetă și Customer Care prin experiență proprie, atât în calitate de gazdă, cât și în calitate de client și client misterios, curs pe care l-a susținut în peste 12 centre din țară din domeniul hotelier, spa, restaurant și chiar cabinete stomatologice.

În domeniul spa & wellness, Alina joacă un rol de bază în tot ceea ce presupune un business spa: plan de business, concept, recrutare & training, plan de vânzări și marketing, reorganizare business, proceduri operaționale.

În viața profesională se ghidează după două principii simplu: 1. Pentru orice problemă există cel puțin două soluții.

2. Ai curajul să faci lucrurile prin maniera ta, exclude comparațiile, pentru că nimeni nu e ca tine și nici tu ca alții. Apoi asumă-ți!”