Mystery Shopper
Un Mystery Shopper este acel Client Misterios care, după o vizită în “casa ta”, îți dezvăluie foarte onest cum arată business-ul tău prin ochii unui client.
Clientul Misterios nu critică, ci este foarte atent să culeagă toate informațiile de care tu ai nevoie pentru a identifica cauza reală la diversele probleme pe care le întâmpini.
Concret, Clientul Misterios are marea calitate de a găsi piesele lipsă din puzzle, și chiar mai mult – identifică piesele care la suprafață arată foarte bine, dar pe interior încep să se strice și să afecteze imaginea și viitorul business-ului.
La ce este atent Clientul Misterios:
- Prima Impresie – de la check-in până la check-out
- Atitudinea, comportamentul, limbajul verbal și non-verbal al personalului
- Empatia personalului
- Abordarea și rezolvarea situațiilor dificile / reclamațiilor
- Calitatea serviciilor
- Curățenie
- Proceduri și protocoale de lucru
O vizită se poate desfășura pe durata unei zile sau două zile, în funcție de mărimea locației și diversitatea serviciilor.
În urma acestei vizite, Clientul Misterios întocmește un raport ce conține note și sugestii. Acest raport este 100% confidențial și va fi trimis numai către persoana și/sau persoanele ce a/au solicitat această experiență sau persoanele de decizie.
Esti gata pentru o astfel de vizită?
Completează formularul de mai jos și îți vom răspunde în maxim 24h.