Dedicat managerilor spa în funcție sau celor care sunt la un pas de a deveni manageri spa
Programul de coaching pentru (viitori) manageri spa este conceput pentru a ajuta managerii să-și dezvolte abilitățile de leadership, să își optimizeze operațiunile și să maximizeze performanța echipei și a afacerii spa în ansamblu.
Cum se desfășoară Programul:
- 10 sesiuni de coaching intensiv
- 2h este durata fiecărei sesiuni
- Întâlnirile sunt la 1 la 1 și se vor desfășura exclusiv online
Poți alege pachetul complet de 10 sesiuni sau sesiuni individuale atunci când simți că ai nevoie de o îndrumare sau ai vreo întrebare la care nu ai găsit încă răspuns
Ce obții prin acest Program:
Ai șansa de a discuta în profunzime obiectivele personale și profesionale, precum și provocările cu care te confrunti în gestionarea spa-ului.
Ai parte de sesiuni de formare și discuții concentrate pe dezvoltarea abilităților de leadership specifice necesare în industria spa, cum ar fi comunicarea eficientă, delegarea responsabilităților, motivarea echipei și gestionarea conflictelor.
Îți vei îmbunătăți abilitățile de luare a deciziilor și de rezolvare a situațiilor dificile.
Vom lucra împreună pentru a evalua și a îmbunătăți procesele și procedurile operaționale ale spa-ului precum gestionarea inventarului, programarea și planificarea resurselor umane, controlul costurilor și îmbunătățirea experienței clienților.
Primești informațiile necesare pentru a înțelege și dezvolta strategiile esențiale financiare, de vânzări și marketing pentru spa-ul în care activezi.
Vei identifica strategii eficiente pentru motivarea personalului spa-ului.
Vei primi instrumente și tehnici pentru a gestiona și a dezvolta o echipă de înaltă performanță, precum și pentru a promova o cultură organizațională pozitivă și colaborativă
Vom găsi împreună cele mai bune soluții pentru a gestiona relațiile cu oaspeții exigenți prin metode de customer care testate și aplicabile.
Pe parcursul programului vom ține o evidență a evoluției tale pentru a urmări progresul și pentru a identifica zonele în care mai este nevoie de dezvoltare.
Acest lucru se va realiza prin feedback-ul continuu și ajustarea strategiilor pentru ca programul de coaching să fie viabil și congruent cu nevoile tale ca manager, obiectivele stabilite să fie atinse, iar tu să DEVII MANAGERUL SPA CU O PERFORMANȚĂ FĂRĂ CUSUR.
Ești gata să devii un manager de top în industria spa?
Transformă-ți abilitățile de management și du spa-ul tău la următorul nivel!
Dacă îți dorești:
- Mentalitatea și claritatea unui Manager Spa care cunoaște profilul de business al spa-ului și are capacitatea de a-l dezvolta atât pe orizontală, cât și pe verticală
- Noțiuni ce îți vor susține activitatea de management a spa-ului
- Instrumente și metode necesare în dezvoltarea centrului spa și obținerea de profit
- Capacitatea de a crea, susține, forma și administra o echipă spa valoroasă, unită și proactivă
- Încrederea că poți să fii un Manager Spa excepțional
E vremea să te înscrii în acest Program de Coaching!
În calitate de manager spa, joci un rol foarte important în operațiunile de zi cu zi ale departamentului.
Trebuie să îți dai toată silința în a menține și a motiva întreaga echipă și să fii capabil să creezi o cultură a grijii, atenției și a excelenței serviciilor în rândul angajaților.
E nevoie să dezvolți și să implementezi obiective, politici și proceduri operaționale eficiente, inclusiv să dezvolți planificarea strategică pe termen scurt, mediu și lung.
Tu ești cel care are viziunea asupra întregului business spa, și cel care dă direcția, cu claritate și asumare.
Ce se cere de la tine și acest job:
- Să creezi alături de echipa ta experiența memorabilă pe care o doresc oaspeții tăi
- Să dezvolți permanent o cultură a ospitalității
- Să dezvolți și să implementezi un program foarte clar al produselor profesionale și de retail
- Ești în prima linie când vine vorba de a rezolva situațiile mai complexe cu oaspeții
- Te asiguri constant că spa-ul îndeplinește toate normele de siguranță pentru oaspeți și echipă
- Efectuezi inventarul în fiecare lună
- Creezi și urmărești rapoartele financiare
- Participi sau creezi cu echipa, planul de marketing pe 12 luni. Îl adaptezi ori de câte ori e nevoie, cu instrumente clare și măsurabile
- Echipa are nevoie de feedback constant și de măsurarea performanțelor. În funcție de asta, iei măsurile necesare.
- Creezi grila de salarizare și comisionare a fiecărui membru
- Propui oferte sezoniere și oferte ad-hoc pentru creșterea și optimizare
- Reprezinți imaginea spa-ului
- Oferi soluții și te adaptezi la nevoile și cerințele oaspeților
- Ești responsabil cu motivarea și training-ul constant al echipei
- Pregătești planul financiar și de business al spa-ului
- Aduni informații și ești constant conectat la tendințele lumii spa
- Cunoști toate procedurile și serviciile spa (terapii, software)
- Ești dedicat și prezent activ în spa
- Faci research constant despre tendințele și evoluția lumii spa
Ești gata să devii un manager de top în industria spa?
Transformă-ți abilitățile de management și du spa-ul tău la următorul nivel!
1. Atenția la detalii
Atenția la detalii este esențială în industria spa. Clienții spa uneori caută tratament pentru ceva care îi deranjează sau încearcă să își îmbunătățească modul în care arată sau cum se simt.
Din acest motiv, este important ca managerii spa să aibă mare grijă ca oaspeții să primească serviciul care se potrivește cu nevoile lor, dar să și trăiască cu adevărat o experiență spa.
2. Recrutare și selecție personal
A fi organizat îi ajută pe managerii spa să programeze mai eficient programul de lucru al echipei. Abilitățile organizatorice pot fi vitale pentru a se asigura că un manager spa menține afacerea în funcțiune la eficiența maximă. Managerul, de asemenea, trebuie să fie atent la toate procedurile operaționale și de gestiune ale spa-ului.
3. Recrutare și selecție personal
Crearea unui mediu de lucru reconfortant și colaborativ este un factor important în industria spa. În calitate de manager spa, menținerea unor bune relații de lucru cu membrii echipei și oaspeții ajută la crearea unui mediu de lucru pozitiv.
De asemenea, pentru că vei interacționa zilnic cu oaspeții, e necesar să ai abilități interpersonale excelente care să exprime o atmosferă relaxantă pentru fiecare oaspete.
4. Marketing
Pentru a menține un centru spa în funcțiune și pentru a menține un flux consistent de oaspeți, managerul spa trebuie să înțeleagă foarte profund practicile de marketing. Acest lucru poate însemna oferirea de reduceri la momentul oportun, crearea de oferte speciale pentru a aduce oaspeții în spa sau gestionarea conturilor de rețele sociale. Având abilități de marketing îl susține pe manager să îmbunătățească vânzările și rezervările pe care le face spa-ul.
5. Leadership
Un lider bun este cineva care poate asculta în mod activ, are empatie, gândește strategic și este un excelent comunicator, așa că managerii spa folosesc des această abilitate.
6. Rezolvarea problemelor
Problemele pot apărea sub diferite forme în industria spa. O problemă comună cu care se poate confrunta un manager de spa poate să aibă legătură cu un oaspete nemulțumit, conflicte de programare, probleme de întreținere/curățenie, probleme de inventar sau conflicte cu personal.
A fi capabil să rezolvi aceste probleme sau să găsești soluții creative este o abilitate importantă pentru un manager spa.
7. Luarea deciziilor
Managerii spa sunt responsabili pentru angajarea personalului care oferă servicii în cadrul unui spa. Crearea unui echipe spa necesită abilități puternice de luare a deciziilor și de selecție.
Deții toate aceste abilități, dar vrei să știi cum le poți dezvolta, armoniza și adapta la actualitatea business-ului spa de azi?
Ai acces la 10 sesiuni individuale de coaching alături de Alina Nițu, consultant și trainer spa, fost Manager Spa în locații spa de 5*, cu o experiență de peste 12 ani în această industrie.
Programul este disponibil în perioada 1 iunie – 31 august 2024. Sesiunile se programează individual împreună cu solicitantul.
Îți dorești acest program? Completează datele de mai jos și revenim către tine în maixim 24h