Search
Close this search box.

Politicile și procedurile în domeniul SPA

Politicile și procedurile în domeniul SPA

Politicile și procedurile în domeniul SPA & Wellness permit proprietarului sau managerului să stabilească standardele de conduită și performanță pentru personal, plecând de la valorile și misiunea companiei. De asemenea, acestea definesc în mod clar așteptările privind comportamentul angajaților și le oferă un ghid pentru a atinge aceste așteptări. 

Aplicarea politicilor și procedurilor SPA nu numai că îți va permite să treci peste situații dificile, ci te va ajuta și să minimizezi șansele ca acestea să apară. E important ca politicile și procedurile să fie scrise și oferite fiecăruia în momentul angajării. 

10 politici și proceduri pentru angajați pe care fiecare SPA ar trebui să le implementeze 

Regăsești mai jos 10 politici esențiale, care îți vor oferi siguranța că business-ul tău SPA va funcționa fără probleme: 

  1. Angajații trebuie să ajungă la timp la serviciu. 
  2. Angajații trebuie să aibă un comportament profesional și un aspect curat în timpul programului.  
  3. Angajații trebuie să păstreze curățenia la locul de muncă și în spațiile comune. 
  4. Angajaților li se permite să folosească telefonul mobil doar în timpul pauzei. 
  5. Angajații nu ar trebui să vină la muncă atunci când prezintă simptome de gripă sau răceală. 
  6. Angajații trebuie să fie politicoși și prietenoși cu clienții. În cazul în care apar neînțelegeri între clienți și angajați, conducerea trebuie anunțată. 
  7. Angajații trebuie să participe la întâlnirile de echipă și la sesiunile de training. 
  8. Angajații care fură bunuri aparținând SPA-ului sau clienților vor fi concediați. 
  9. Angajații care discriminează sau hărțuiesc alți angajați sau clienți vor fi concediați. 
  10. Angajații care consumă alcool sau stupefiante în timpul programului vor fi concediați. 

Alte politici SPA pe care le poți lua în considerare

Desigur, în lista de mai sus am inclus doar 10 dintre cele mai importante politici. Iată alte câteva pe care le poți lua în considerare: 

  • Politica de recrutare
  • Politica privind mediile de socializare
  • Politica de sănătate și siguranță
  • Politica privind soluționarea reclamațiilor

Politicile și procedurile SPA-ului ar trebui revizuite constant și actualizate atunci când este nevoie. Totodată, pentru a te asigura că îți desfășori activitatea conform legii, poți angaja un avocat care se asigure că politicile și procedurile sunt în conformitate cu legislația muncii. 

De îndată ce stabilești politicile și practicile SPA-ului tău, știi că ai un plan pentru a face față situațiilor stresante care pot apărea. Astfel, te poți concentra mai mult pe a oferi clienților experiențe SPA memorabile. 

Dacă ai întrebări despre cum poți implementa cu succes politici și proceduri în SPA-ul tău, contactează-ne aici

 

Sursa: 

10 Crucial Spa Policies and Procedures for Employees

How to put together your salon’s policies and rules

Newsletter

Sunt de acord ca acest website să salveze și utilizeze datele mele personale

Articole recente

BOOM138 : SITUS SLOT RESMI DEPOSIT 5000 DANA

Boom138 merupakan situs slot resmi terbaik dan terpercaya menyediakan minimal deposit 5000 dana dapat anda akses menggunakan link login alternatif boom138. Tentunya dengan keunggulan tersebut

News

Tipologia clientului spa în România

Tipologia clientului Spa în România poate fi destul de diversificată, reflectând tendințele globale dar și specificul local. În general, clienții pot fi împărțiți în mai

Vrei să ai succes în dezvoltarea business-ului SPA?

Abonează-te la newsletter-ul nostru și stai la curent cu ultimele noutăți din industria SPA. BONUS, vei primi un eBook gratuit care te va ajuta să-ți dezvolți business-ul SPA.