Search
Close this search box.

4 Amenințări la adresa industriei spa și ce putem face în privința lor

La Global Wellness Summit (GWS) din 2022, fondatorul ESPA, Sue Harmsworth, MBE, a susținut un discurs intitulat „Spa & Wellness Under Threat”, unde a discutat despre patru probleme cheie cu care se confruntă industria spa – și ce putem face în privința acestora.

  1. Consumatorii confuzi

Problema:

Deși există o nevoie uriașă de spa și wellness, termenul „wellness” a devenit prea confuz. Spa-urile care oferă doar tratamente clasice precum masaje și tratamente faciale, dar care nu oferă servicii precum nutriție, acupunctură, programe naturiste etc., nu sunt cu adevărat wellness; asta derutează consumatorii.

Ce putem face:

Proprietarii și operatorii de spa ar trebui să se gândească cu adevărat la cine sunt clienții lor și ce doresc să primească.

Un exemplu adus de Harmsworth a fost bunăstarea mentală și modul în care spa-urile pot face lucrurile și ce ar trebui să evite. Spa-urile, prin serviciile și programele lor, pot face față anxietății ușoare, dar nu problemelor cognitive și depresiei.

Acest lucru este și mai greu de realizat acolo unde există mai puțini terapeuți, dar Harmsworth a subliniat că, dacă procedăm corect, putem sprijini sistemul de sănătate. Spa-urile pot face prevenție, sprijinind oamenii cu sfaturi despre nutriție, metode alternative de vindecare și, de exemplu, să ofere sprijin în timp ce trec prin chimioterapie, ca o modalitate de a integra și de a completa sistemul de sănătate.

  1. Terapeuți fără experiență

Problema:

Harmsworth și-a amintit de experiența ei în conducerea unei stațiuni wellness în anii 1980, unde nu numai că avea o mulțime de personal medical și de wellness, dar chiar și esteticienii aveau o pregătire medicală.

Astăzi, terapeuții nu se pregătesc foarte mult și ajung într-o lume în care oaspeții sunt foarte sofisticați și au, de obicei, mai multă experiență de viață. Terapeuții mai tineri care au o pregătire minimă sunt adesea incapabili să facă față unora dintre problemele cu care se confruntă oaspeții mai în vârstă, inclusiv stresul cronic, cancerul, diabetul etc.

De exemplu, a spus Harmsworth, unele cursuri de medicină funcțională durează doar 6 luni online, iar apoi persoana este numită medic atunci când poate avea experiență practică în îngrijirea pacienților.

Ce putem face:

Terapeuții spa și wellness, în special cei care sunt la început, au nevoie de abilități practice, precum și de abilități de stil de viață. „Știu ce ai de gând să spui: „Nu am buget… să-i educ”. Cred că trebuie să preiei responsabilitatea, într-o anumită măsură, de a-i educa singur”, a spus Harmsworth.

Uită-te la problemele cheie ale clientelei tale. Scoate în dezbatere contraindicațiile cel mai des întâlnite, astfel încât toți terapeuții să le poată recunoaște. Fă-o într-o manieră ușor de accesat și de reținut.

De asemenea, le poți vorbi despre empatie și tipurile de personalitate pe care le pot întâlni la clienții voștri.

  1. Schimbările climatice

Problema:

Harmsworth a subliniat problemele industriei privind sustenabilitatea, în special în ceea ce privește construcțiile mai mari și costurile energetice ale acestora. „De ce construim saune masive, băi de aburi, piscine încălzite? Cei mai mulți nu folosesc energia în mod corect – doar unii o fac foarte bine. Iar acest lucru presupune un cost uriaș”, a spus ea.

Ce putem face:

Harmsworth și-a evidențiat munca cu Red Sea Global (RSG), care lucrează la sustenabilitate de la zero. Dezvoltatorul creează destinații turistice de lux, regenerative și în prezent facilitează turismul durabil în Arabia Saudită. Misiunea RSG este de a dezvolta proprietăți care sporesc bunăstarea oaspeților, comunităților și mediului.

La o scară mai mică, spa-urile pot lucra și pentru a include inițiative de durabilitate, cum ar fi reducerea deșeurilor, conservarea energiei.

  1. Un viitor non-rezistent

Problema:

Reziliența este importantă, iar acest lucru nu a fost niciodată mai evident în ceea ce privește anxietatea care, la nivel mondial a atins cote maxime mai ales în perioda pandemiei. Pe măsură ce industria continuă să se confrunte cu o penurie de terapeuți și forță de muncă, Harmsworth a cerut participanților să se gândească puțin mai mult out of the box și să vadă perspectivele.

Ce putem face:

Harmsworth a încurajat industria spa și wellness să se gândească la copii. Mai exact, copiii și adolescenții ar trebui să fie învățați atenția, meditația, nutriția și hrana, toate acestea fiind grozave pentru construirea rezistenței.

Ea a lansat apoi participanților o nouă provocare: „Tinerii sunt viitorul și vrem să-i încurajăm să intre în industrie pentru ca aceasta să crească”, a spus ea. Leadership-ul trebuie să fie făcut cu curaj și să vizeze bunăstarea.

Harmsworth a încheiat spunându-le participanților că trebuie cu toții să vorbim, să ne preocupăm mai puțin în ceea ce privește tendințele și să îmbrățișăm schimbarea pentru a menține industria spa puternică.

 

Text preluat și tradus de pe 

https://www.wellspa360.com/

4 Threats to the Spa Industry—and What We Can Do About Them

Newsletter

Sunt de acord ca acest website să salveze și utilizeze datele mele personale

Articole recente

News

SOMNUL este CHEIA spre WELLBEING

SOMNUL este CHEIA spre WELLBEING Emlyn Brown, vicepreședinte global Well-being (strategie, design și dezvoltare) evidențiază oportunitățile pentru destinațiile balneare în ceea ce privește Somnul. A

News

Natura revine în spa!

Există un trend – de a încorpora mai multe plante și natură în designul spa. Natura a inspirat întotdeauna relaxarea și stare de bine, iar

Vrei să ai succes în dezvoltarea business-ului SPA?

Abonează-te la newsletter-ul nostru și stai la curent cu ultimele noutăți din industria SPA. BONUS, vei primi un eBook gratuit care te va ajuta să-ți dezvolți business-ul SPA.