Search
Close this search box.

Alina Nițu

Consultant Spa Business & Customer Care Trainer 

De fiecare dată când vei auzi numele Alina Nițu, îți vor veni în minte două lucruri: Business Spa și Customer Care Training 

Alina Nițu este consultant în domeniul Spa Business și Customer Care  trainer cu o experiență de 10 ani în domeniul hotelier & spa, ce și-a creionat expertiza prin experiență practică, având alături câțiva mentori potriviți care au contribuit temeinic la creșterea sa profesională.

Alina este o persoană implicată, perseverentă,  dedicată progresului și dezvoltării industriei spa în România, ce a dobândit cunoștințele necesare pentru a crea  și susține programe de training specifice industriei hoteliere & spa: Etichetă & Customer Care, Curs de bază Spa Management, Curs Vânzări spa, Curs Comunicare.

Pentru că educația din industria ospitalității suferă de câteva lacune importante, Alina a creat cursul de Etichetă și Customer Care prin experiență proprie, atât în calitate de gazdă, cât și în calitate de client și client misterios, curs pe care l-a susținut în peste 12 centre din țară din domeniul hotelier, spa, restaurant și chiar cabinete stomatologice.

În domeniul spa & wellness, Alina joacă un rol de bază în tot ceea ce presupune un business spa: plan de business, concept, recrutare & training, plan de vânzări și marketing, reorganizare business, proceduri operaționale.

În viața profesională se ghidează după două principii simplu: 1. Pentru orice problemă există cel puțin două soluții.

2. Ai curajul să faci lucrurile prin maniera ta, exclude comparațiile, pentru că nimeni nu e ca tine și nici tu ca alții. Apoi asumă-ți!”

 

 

 

 

 

 

Vrei să ai succes în dezvoltarea business-ului SPA?

Abonează-te la newsletter-ul nostru și stai la curent cu ultimele noutăți din industria SPA. BONUS, vei primi un eBook gratuit care te va ajuta să-ți dezvolți business-ul SPA.