Search
Close this search box.

Alina Nițu, Spa & HoReCa trainer

Dacă vrei să ai clienți mulțumiți, fideli și care să te recomande, trebuie să ai o echipă cu adevărat pregătită.

Fie că deții sau gestionezi un business din industria Spa & HoReCa (centru spa / beauty, hotel, restaurant, pensiune etc. ) sau alte domenii în care eticheta și comunicarea sunt primordiale, e nevoie să investești în educația oamenilor tăi.

Cum faci asta? Pregătindu-i pentru a deveni cea mai bună gazdă, cei mai amabili și asertivi oameni, care știu când și cum asculte, să comunice și să vândă.

Alege să ai o echipă de 5*!

Construiește-ți o echipă de 5*

Curs Etichetă & Customer Care

Curs Comunicare

Pregătește-ți echipa pentru a deveni cea mai bună gazdă, cei mai amabili și asertivi oameni, care știu când și cum asculte, să comunice și să vândă.

Ce curs are nevoie echipa ta în acest moment?

Echipa ta este IMAGINEA BUSINESS-ULUI TĂU! Fă lucrurile diferit și investește în educația oamenilor tăi. Dacă ei strălucesc, atunci și business-ul tău devine irezistibil

  •   Vrei să învețe cum să fie o gazdă impecabilă,  când și cum să-și folosească zâmbetul, cum să facă o primă impresie memorabilă?

Sau

  •  Vrei ca echipa ta să comunice mai bine, atât cu clienții, dar și între ei, să învețe să asculte activ, cum să gestioneze situațiile tensionate și propriile emoții?

CURS ETICHETĂ & CUSTOMER CARE

“Ospitalitatea este atunci când manifestăm o atitudine pozitivă, caldă și primitoare în special când avem o zi proastă”

Te-ai gândit vreodată cât de mult contează atitudinea, zâmbetul, empatia, atenția la detalii, ținuta și limbajul în relația cu fiecare client? Crezi ca numai prețul face diferența dintre un serviciu bun și unul excepțional? Ai calitățile unei GAZDE IMPECABILE la care oamenii vor să se întoarcă mereu?

Vrei să SĂ FII CEA MAI BUNĂ GAZDĂ și SĂ TE DIFERENȚIEZI?
Alege sa urmezi cursul de Customer Care ce îți oferă instrumentele de care ai nevoie pentru ca serviciile pe care le oferi să fie peste așteptări:

okalina

Ce presupune un Customer Care de calitate?

okalina

Principii de bază în Customer Care

okalina

Serviciu bun vs. Serviciu Excelent

okalina

Prima Impresie - când și cum se realizează

okalina

Cum comunicăm cu oaspeții ? Variante și maniere de răspuns pentru orice situație

okalina

Limbaj verbal și non-verbal

okalina

Ținuta - Cum trebuie să arăt pentru a fi în concordanță cu serviciile oferite?

okalina

Situații care nu se acceptă și nu se negociază în Customer Care

okalina

Eticheta la telefon și e-mail

okalina

Instrumente utile în Customer Care

okalina

Ascultarea activă

okalina

Pași în rezolvarea situațiilor dificile

DE CE un curs de Customer Care?

Pentru că atunci când știi să oferi un serviciu foarte bun, ai mai puține bătăi de cap

Când oferi un serviciu ireproșabil, economisești foarte mult timp

Pentru că atitudinea și cuvintele celui care oferă un serviciu sunt cele care crează percepția pozitivă / negativă a clientului despre produs/serviciu

Pentru că Ospitalitatea este mai mult decât serviciul / produsul tău. Este un SENTIMENT - sentimentul unei experiențe extraordinare oferită printr-un serviciu impecabil.

Nu subestima clientul!

El știe dacă îl minți, dacă vrei doar să îi vinzi ceva, dacă nu ești într-o dispoziție bună etc. Chiar și cei mai naivi, la final, pot trage concluzia singuri dacă a fost un serviciu excelent, potrivit nevoilor lor, prin simplu fapt că (NU) le-a plăcut cum au fost tratați. Dar dacă ai reușit să oferi mai mult decât un simplu serviciu, atunci beneficiile sunt maxime, iar reputația ta va fi transmisă mai departe.

TARIF

350
RON / PERSOANA
  • Durata curs: 6 - 8h (în funcție de dinamica grupului si specializare)
  • Particianți: minim 5 pers, maxim 12 persoane într-o grupă
  • Loc de desfășurare: locația beneficiarului

CURS COMUNICARE

Indiferent ce job sau statut ai, e esențial să știi CUM SĂ COMUNICI pentru a te face înțeles, pentru a înțelege și pentru a răspunde.

Comunicarea eficientă este ingredientul de bază care conduce la consolidarea relaţiilor puternice şi de durată, pe când o comunicare proastă sau deficitară atrage sentimente negative (supărare, frustrare, furie) și de foarte multe ori, conflicte. Pentru că suntem cu toții diferiți (de aici și farmecul vieții) e nevoie să învățăm cum să comunicăm cu toate tipologiile de oameni, cum să ascultăm ca să înțelegem și cum să răspundem fără a răni.

O companie sau organizație în care nu se comunică eficient cu clientul, între departamente sau chiar între colegii din același departament, va întâmpina mereu diverse probleme ce duc la irosirea resurselor (timp, bani, energie) și inevitabil, la pierderea clienților.

Pentru a evita aceste situații deloc de dorit, comunicarea eficientă trebuie încurajată și susținută în mod constant.

Cum ajungem să comunicăm cu adevărat eficient și la ce anume să fim atenți? Urmând acest Curs de Comunicare dedicat industriei spa și ospitalității, dar nu numai.

Ce vei învăța dacă participi la acest curs:

okalina

De ce și când avem nevoie de comunicare?

okalina

Comunicarea asertivă

okalina

Comunicarea non-verbală

okalina

Comportamentul emoțional

okalina

Cum să fii un bun interlocutor

okalina

Cu să vorbești convingător, nu aspru și fără să rănești?

okalina

Cum să rămâi în dialog când ești supărat, speriat sau rănit?

okalina

Cum să asculți când celălalt izbucnește sau se închide în sine?

okalina

Cum să te comporți cu personalități dificile?

okalina

Conflicte de limbaj la locul de muncă

okalina

Citirea și interpretarea gesturilor

okalina

Ascultarea activă și oferirea de feedback

okalina

Comunicarea față în față, la telefon și în scris

okalina

Bariere în comunicare

De ce să alegi cursul?

Dacă ai nevoie de o echipă care să știe cum să comunice eficient

Dacă business-ul tău este afectat negativ din cauza comunicării defectuoase dintre personal și client/oaspete

Dacă ai o echipă nouă sau tânără ce are nevoie de o “șlefuire” a limbajului și comportamentului

Dacă simți, pur și simplu, nevoia să aduci un refresh în echipa ta, la nivel de comunicare și relaționare

Dacă vrei să vorbești pe limba clienților tăi, astfel ca ei să revină, să te recomande și să îți ofere feedback

TARIF

350
RON / PERSOANA
  • Durata curs: 6 - 8h (în funcție de dinamica grupului si specializare)
  • Particianți: minim 5 pers, maxim 12 persoane într-o grupă
  • Loc de desfășurare: locația beneficiarului

Ce obții dacă participi?

Conștientizarea și importanța comunicării eficiente

Descoperirea și dezvoltarea unor noi abilități de comunicare

Deprinderea și practicarea ascultării active Depășirea barierelor în comunicare

Prevenirea și rezolvarea conflictelor de comunicare

Abilitatea de a oferi și primi feedback

Începi să comunici cu impact, fără efort, simplu, dar convingător

Alegerea e la tine! Dacă vrei mai multe informații, te rugăm sa ne scrii la contact@spaplus.ro sau completează formularul de mai jos și îți vom răspunde în maxim 24h.

Vrei să ai succes în dezvoltarea business-ului SPA?

Abonează-te la newsletter-ul nostru și stai la curent cu ultimele noutăți din industria SPA. BONUS, vei primi un eBook gratuit care te va ajuta să-ți dezvolți business-ul SPA.