De ce e important ca un SPA să ofere servicii excelente? 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Serviciile excelente se referă la abilitatea furnizorului de a se ridica la nivelul așteptărilor clienților, sau chiar de a le depăși așteptările în mod constant. În timp ce Meniul este un element important în SPA, nu trebuie neglijată experiența completă a clientului – din momentul în care acesta face o rezervare și până când părăsește clădirea. În unele cazuri, experiența se poate întinde pe mai multe zile, dacă alegem să trimitem clientului un formular de feedback sau un mesaj prin care îl invităm să se reprogrameze după câteva zile de la finalizarea serviciului. 

Ca manager în domeniul SPA & Wellness, știi cât de important este Customer Service-ul în ceea ce privește experiența generală a clienților. Dar cum poți asigura experiențe memorabile cu fiecare ocazie? Iată câteva sfaturi, mai jos: 

Simplifică procesul de rezervare

Prima experiență pe care un client o are cu SPA-ul este probabil pe pagina de rezervări online sau la telefon. Astfel, asigură-te că utilizatorul are toate informațiile de care are nevoie pe website, iar acestea sunt prezentate logic și ordonat, făcând procesul de rezervare cât mai simplu cu putință. În plus, asigură-te că toate serviciile sunt listate alături de o descriere cuprinzătoare. 

Lasă o primă impresie plăcută

Fără îndoială, prima impresie e importantă. Ea poate face diferența dintre un client pe viață și unul pe care nu îl vei reîntâlni. Așa că, o primă impresie bună îți poate asigura drumul către succes. Elementele de atmosferă, precum lumina, aromele sau ambianța au rolul de a transpune clientul într-un mediu cald, relaxant, în care se va întoarce cu drag. 

Oferă tratamente variate 

Fiecare SPA trebuie să aibă în vedere anumite servicii precum: tratamente faciale, împachetări corporale, masaje și terapii cu lumină roșie sau pietre de jad. Fie că își doresc un masaj relaxant sau un tratament facial pentru întinerirea tenului, e important să poți oferi clienților ceea ce caută. 

Personalizează experiența clienților

Un SPA trebuie să asculte nevoile clienților atunci când își propune să ofere servicii excelente. Este esențial să creezi experiențe unice, personalizate și captivante pe toată durata vizitei la SPA. Reinventarea constantă și căutarea de noi metode de a personaliza serviciile aduc valoare adăugată. 

Nu neglija ultima interacțiune cu clientul

Momentul perfect de a vă conecta și de a cunoaște mai bine clientul este înainte ca acesta să părăsească SPA-ul, în timp ce încasați plata. Acesta este, de asemenea, un moment bun pentru a reprograma o nouă vizită la SPA sau de a propune clientului să achiziționeze anumite produse ale brandurilor partenere. Pentru a asigura o experiență de plată cât mai plăcută, oferă clienților mai multe modalități de plată (cash, card, contactless, plată online în avans etc.). 

Folosind sfaturile de mai sus, vei putea oferi clienților servicii SPA excelente. Iar dacă simți că ai nevoie de o mână de ajutor, suntem aici pentru tine. 😊

 

Descoperă cursul de Etichetă & Customer Care SPA PLUS. 


Surse: 

Why service excellence is important in a Spa. Welcome to Valmont

How to ensure the best SPA Day ever for your clients 

 

Newsletter

Sunt de acord ca acest website să salveze și utilizeze datele mele personale

Articole recente

News

Tendințe SPA & Wellness pentru 2023

Industria SPA & Wellness este în continuă expansiune. Pe măsură ce consumatorii pun din ce în ce mai mult preț pe sănătate și prevenție, vor