Comunicarea eficientă este ingredientul de bază care conduce la consolidarea relaţiilor puternice şi de durată, pe când o comunicare proastă sau deficitară atrage sentimente negative (supărare, frustrare, furie) și de foarte multe ori conflicte.
Pentru că suntem cu toții diferiți (de aici și farmecul vieții) e nevoie să învățăm cum să comunicăm cu toate tipologiile de oameni, cum să ascultăm ca să înțelegem și cum să răspundem fără a răni.
Indiferent ce job sau statut ai, e esențial să știi CUM SĂ COMUNICI pentru a te face înțeles, pentru a înțelege și pentru a răspunde.
Ce contează cel mai mult în relațiile personale? Comunicarea eficientă.
Ce primează în relația cu clienții / oaspeții? Comunicarea eficientă
Comunicarea este instrumentul de necontestat în crearea și desfășurarea tuturor raporturilor profesionale, dar și cheia pentru a atrage clienți noi și de a-i fideliza pe cei existenți
O companie sau organizație în care nu se comunică eficient cu clientul, între departamente sau chiar între colegii din același departament, va întâmpina mereu diverse probleme ce duc la irosirea resurselor (timp, bani, energie) și inevitabil, la pierderea clienților.
Pentru a evita aceste situații deloc de dorit comunicarea eficientă trebuie încurajată și susținută în mod constant.
Cum ajungem să comunicăm cu adevărat eficient și la ce anume să fim atenți? Urmând acest Curs de Comunicare dedicat industriei spa și ospitalității, dar nu numai.
Ce vei învăța dacă participi la acest curs:
➤ De ce și când avem nevoie de comunicare?
➤ Comunicarea asertivă
➤ Comunicarea non-verbală
➤ Comportamentul emoțional
➤ Cum să fii un bun interlocutor
➤ Cu să vorbești convingător, nu aspru și fără să rănești?
➤ Cum să rămâi în dialog când ești supărat, speriat sau rănit?
➤ Cum să asculți când celălalt izbucnește sau se închide în sine?
➤ Cum să te comporți cu personalități dificile?
➤ Conflicte de limbaj la locul de muncă
➤ Citirea și interpretarea gesturilor
➤ Ascultarea activă și oferirea de feedback
➤ Comunicarea față în față, la telefon și în scris
➤ Bariere în comunicare
De ce să alegi cursul?
◐ Dacă ai nevoie de o echipă care să știe cum să comunice eficient
◐ Dacă business-ul tău este afectat negativ din cauza comunicării defectuoase dintre personal și client/oaspete
◐ Dacă ai o echipă nouă sau tânără ce are nevoie de o “șlefuire” a limbajului și comportamentului
◐ Dacă simți, pur și simplu, nevoia să aduci un refresh în echipa ta, la nivel de comunicare și relaționare
◐ Dacă vrei să vorbești pe limba clienților tăi, astfel ca ei să revină, să te recomande și să îți ofere feedback
Ce obții dacă participi?
⬧Conștientizarea și importanța comunicării eficiente
⬧Descoperirea și dezvoltarea unor noi abilități de comunicare
⬧Deprinderea și practicarea ascultării active
⬧Depășirea barierelor în comunicare
⬧Prevenirea și rezolvarea conflictelor de comunicare
⬧Abilitatea de a oferi și primi feedback
⬧Începi să comunici cu impact, fără efort, simplu, dar convingător
Participând la acest curs îți dezvolți:
➥abilitatea de a asculta si de a te face ascultat
➥de a spune lucrurile în așa fel încât să nu lași loc de ambiguități și confuzii
➥abilități excelente de comunicare și relaționare, atât în plan profesional cât și în plan personal.
Cursul este dedicat tuturor persoanelor a căror activitate se desfășoară în proporție de 90% în relație directă cu clientul (hoteluri,restaurante, saloane spa & beauty, cabinete medicale)
Industrii: HoReCa, Spa, medical
Departamente: recepție, vânzări, terapeuți, ospătari, asistente medicale, medici
______________________________________________________
Durată curs: 6 – 8h în funcție de numărul participanților
Tarif: 350 lei/pers.
Discount: se oferă grupurilor de peste 6 persoane
Nr. min. grup: 5 persoane
Loc de desfășurare: locația beneficiarului
Solicită cursul – contact@spaplus.ro